13/4 - 09

Jag kan inte påstå att jag är helt nöjd för tillfället. Funderade på utgång igår men det blev inte av så jag gick och la mig ganska tidigt istället. Struntade i att ställa klockan och såg fram emot att få sova ut. Då blir man inte helt nöjd när det ringer kl 3, när det dessutom är en person man inte pratat med på flera månader som tycker det är lämpligt att ringa kl 3 ja då blir i alla fall inte jag imponerad. Jag önskar att jag hade haft lite mindre samvete och slängt på. Vill man prata med nån man inte pratat med på flera månader kan man väl ringa på dagen, nykter annars skita i det. Lyckades somna 5.30 igen, tack verkligen jätte tack! Hoppas på en ursäkt idag, eller egentligen skit samma men det är en princip sak.

Eftersom jag tack vare denna person som ringde och värckte har sovit bort halva dagen, så ska jag sätta fart nu(= Förhoppningsvis får jag sällskap till stallet av en riktigt liten sötunge (; Även kallad brorson!

Medans jag städar ska jag spela hög musik och tänka på roliga saker (;

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0