10/4 - 09

Haha det sjukaste på länge hände mig just..

Vaknade till av att jag fick sms, måste redan ha varit halv vaken för annars skulle jag inte hört det. Nåja börjar titta på klockan och inser att den är 6.30 varav jag får panik. Helvetes skit, kollar på telefonen och fattar inte riktigt varför det står 6.30 eftersom den är inställd på 24timmars tid, rimligtvis borde det ju då stå 18.30. Ångest över att ha sovit bort hela dagen kommer krypande, måste skynda mig till stallet och hur ska jag göra ikväll ska jag åka in till Falun? Åh måste skynda mig går upp borstar tänderna klär på mig, funderar fortfarande varför det står 6.30. Vilken skittelefon har den redan gått sönder tänker jag. För jag kan väl inte ha sovit ett dygn så det är lördag? Åh men hur ska jag förklarar det i stallet..Svarar virrigt och slarvigt på smset jag vaknade av. Konstigt att ingen har hört av sig, hade ju massa småsaker mer eller mindre bestämda idag. Paniken kommer, känner mig lite trött fastän jag sovit över 12 timmar. Jaja blir väl så om man sovit för länge..
 Men stör mig fortfarande på varför det står 6.30 på mobilen, slår på datorn för att dubbelkolla. 06.30 där också, vad i helvete är det här? Låter mig inte luras, bäst att gå in på facebook och titta hur länge sen det är Mallan skrev där, för det var det senaste jag såg innan jag somnade. Skrivet för 2 timmar sen. Så klockan är alltså 06.30 hmm bäst att kolla vilken dag det är för säkerhets skull. Har redan kollat kalendern i mobilen, men bäst att dubbelkolla. Jajemen fredag och klockan är 06.30. Jag har alltså sovit 2 timmar och har inte sovit bort varken en hel dag eller ett dygn. Får ringa upp M och förklara mitt sms, som var helt felstavat och konstigt. Vi skrattar gott åt mig, men det bjuder jag gärna på! Jag är nog lite mer störd än jag anat.. Nu ska jag fortsätta sova!
/tiny

Kommentarer
Postat av: M

Haha det var helt klockrent:) Du är för bäst s=) puss och kram!

2009-04-10 @ 08:26:51
URL: http://marialindstedt.blogg.se/
Postat av: Karro

Min mormor har gjort något liknande...

2009-04-13 @ 22:32:55
URL: http://karroj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0