Vart tog min lediga helg vägen?

Skulle egentligen vart ledig i helgen, förrutom tentan alltså.. Tentan som för övrigt gick åt skogen!! I alla fall så ska jag hoppa in i baren på s2 ikväll, ska bli kul men känner mig trött och seg och det hade inte vart helt fel med en ledig kväll. Är ganska stressad har inte ätit och jag har inte bytt om och jag borde åka om 20 minuter, så vad gör jag här? Vad gör man inte för en sjuk skummis? hahaha intern skämt :D roligt att skriva sånna så ingen förstår, eller jooo jag och cc förstår men ingen annan.
Nää nu måste jag verkligen sätta fart annars kommer jag försent igen.
Hoppas ni får en trevlig kväll. Och cc ska krya på sig:D
// tiny


Kommentarer
Postat av: CC

jaaa, jag ska bli frisk :D

skumt annars

2008-11-08 @ 21:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0