Chilton

Idag har jag fått behandling på mitt knä igen. Ström, ultraljud laser och akupunktur. Dessutom hjälpte han mig att sträcka ut musklerna. Jag tycker det är obehagligt med akupunktur men jag skulle välja den alla dar i iveckan i stället för hjälp med att sträcka ut. SMÄRTA! Men men det ska ju bli bättre så då får man väl bita ihop antar jag. Dessutom får jag ont i knäet efter behandlingen så Chilton får nog vila idag. Ska åka ut och göra klart och pussa lite på honom i alla fall! Hmm gör för den delen mer ont än sist men jag ser det som ett bra tecken! Får se om jag kan träna imorn.
Åh nu ringde dom och fråga om  jag ville jobba på hela huset på lördag, det hade ju vart hur kul som helst. Har bara gjort det en gång och det var riktigt länge sen. Fast det går inte eftersom jag jobbar i baren på lördag. Jäjä man kan inte få allt här i världen och jobba i baren är ju skit kul det också.
Anna var här en sväng igår vi spelade Super mario kart. Var faktiskt länge sen sist. Jag blev skit förbannad för att jag körde så dåligt och skulle slänga mig bakåt i soffan. Det var bara det att jag tittade på film tidigare på dagen och hade tagit bort soffkuddarna som ligger mot ryggstödet, om ni förstår hur jag menar, så jag slog i huvudet i väggen.. Tyyyypiskt hur lyckas jag?
En rolig nyhet är ju att jag kom faktsikt inte sist i lördags det var en som blev utesluten, så jag nådde ju mitt mål. Fast jag är långtifrån nöjd. Han hade kunnat skött sig bättre samtidigt som jag borde ridit bättre. Nåja vi får lösa det till nästa gång. Jag och Maria funderar på att åka och hoppträna i Lisselhaga, det hade vart hur kul som helst. Vi måste bara se till så att det blir av och det är ju inte vår starka sida. Vinkvällen med ogifta par har vi ju pratat om i ett halvår snart (=
Ikväll är det Desperate Housewives.  Innan dess ska jag ha städat, vart i stallet och helst orkat lagat mat. Jag har bara ätit en morotskaka och en nougat idag. Hann inte äta frukost och nu orkar jag inte riktigt ta tag i det där med att laga mat!
I februari blir det kryssning, skönt att ha något att se fram emot. Men det jag längtar efter allra mest är en solsemster! 
Nej dags att sätta fart och halta iväg mot stallet!
Tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0