Tant Anna

Jaha då har man jobbat klart för den här helgen. Skönt!!! Imorn blir det fest, ska bli så himla kul!
Var i stallet idag samtidigt som Anna eeeh hela jag var helt spånig:P Haha fast det blev Anna också tillslut(= Anna förrsten hon har blivit tant nu, det har ni väl inte missat? Så hon föredrar numera om man tilltalar henne mer er, ni alternativt tant Anna. Och det kan vi väl gå med på? Man ska behandla gamla människor med respekt!
Just ja har glömt att berätta en liten rolig sak som hände tidigare i veckan. Fick en bh av Karro som var för stor för henne. Jag tyckte den var lite märklig men jag hade bråttom (för ovanlighetens skull) så jaja den fick vara konstig hade inte tid att undersöka saken, just då. När jag kom från stallet så var jag tvungen att ta mig en närmare titt, hehe det var en amningsbh eeeeh oookej? Karro var det någon sorts konstig pik? Jag har överhuvudtaget inga planer på att skaffa barn de närmsta åren. Haha kanske var nån pik om att jag var tjock och att hon trodde att jag var gravid? Men det verkar underligt för jag har gått ner i vikt. Hmm vem vet(= Lite kul var det ialla fall. Nu ska jag göra en liten sallad och lägga mig i soffan och kolla lite på Magnus Betner innan jag somnar.
Tack CC för dom helt värdelösa Johnny Cash låtarna, tur att det är tanken som räknas(= Haha fick ju lite andra bra låtar i alla fall.
// tiny
Känner att jag inte kan avsluta utan ett youtube klipp det skulle kännas för konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0