Svårt att sova

Det här är det värsta när man jobbat i baren och kommit hem vid 5 på morgonen. Jag får så himla svårt att sova. Skulle kolla på Horton men jag somnade i soffan, och när jag gick och skulle lägga mig i sängen ja då var det ju kört.
Det är bra att jag hör så himla bra ibland d: Igår på jobbet:
Kund- kan man beställa av dig?
Jag- Jaa. ( vad gör jag annars här??)
Kund- Vadå kan man? (ser så himla glad ut)
Jag- Jaa eller va? (hm så glada brukar dom inte bli när dom får beställa)
Kund- Ja, kan man beställa dig?
Jag- haha neeej!!
Tur att jag hör rätt nästan jämt d:

Tack Anna och Theres för hjälpen i lördags!!
Näe nu ska jag försöka sova!!
/ tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0