Seeeg kväll

Jaha då har jag kommit hem från en sjuukt seg kväll på jobbet. Ska jobba tre kvällar till jippi d: Bara att bita ihop spar pengar till min tautering och så vill jag börja köpa julklappar, det är så mysigt att få ge bort saker till människor man bryr sig om. Det som är liite jobbigt är att min mamma har börjat fråga sig vad jag önskar mig, eeeh ett nytt knä går det? Snälla? Nej men seriously jag vet faksikt inte vad jag önskar mig, förslag någon? Ja det enda jag kommit på i princip är vinglas. Samlar nämligen på stora härliga rödvinsglas, har fyra än så länge. Haha kanske kan önska mig en assistent eftersom mitt nya smeknamn är Doris, så kan jag ha nån som håller koll på allt åt mig. Denna nån får gärna även städa och massera d:
Tävling på lördag, har inte hunnit bli nervös än. Har nog helt enkelt inte fattat hur snart det är och det kanske är lika bra så. Har nämligen inte vart alltför flitig med träningen den senaste veckan och jag kan  för övrigt inte programmet än. Tänkte att jag ska lära mig det tills imorn så jag kan öva. Vet att jag har det utskrivet sen förrut men det är ju inte för intet som jag kallas Doris.
Nej nu börjar jag bli trött, så jag borde sova. Anna och jag ska till stallet vid 9 imorn så om jag ska orka upp så..
Tiny

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag vill ha en julklapp!

2008-11-20 @ 19:21:40
URL: http://karroj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0