Min dag


Det är nog min dag idag! Förrutom att när jag skulle göra köttfärsås hade jag inte krossade tomater hemma så det fick bli makaroner och färdig tomatsås. Inte världens roligaste men det gick ner!
Först hittade jag en super fin top som jag bara var tvungen att köpa. (Bubbleroom igen) måste nog spärra den sidan på min dator d:
Dessutom blev jag ledig ikväll och det mår nog mitt knä ganska bra av! Så kvällen blir liiiite roligare än jag trodde. Rida och krama Chilton, hem och pyssla lite sen tror jag det blir en tvspels kväll. Värmer nog upp med Guitar Hero och sen blir det Super Mario Kart om Anna kommer.
Måste nog hitta en personlig tränare och se till att jag vinner över Anna. någon??? Jag måste vinna!! Det är så dumt att vi tävlar om vem som ska gå ner mest, för egentligen skiter jag i vad jag väger bara jag känner mig nöjd med mig själv! Men som sagt jag måste vinna, mycket står på spel och jag hatar att förlora!
Jag har inte ätit godis idag, än! Ska försöka klara det den här gången! Nu måste jag kila iväg igen.
/ tiny


Kommentarer
Postat av: Magnusson

gullig bild (;

2008-12-01 @ 11:06:00
URL: http://paatrikreferee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0