Magnus Betner

Idag blev en konstig dag. Jag kunde verkligen inte sova igår så jag somnade runt 6 imorse. Låg och tänkte hela natten och det var helt omöjligt att sluta. Började analysera och fundera över en del beslut jag tagit. Efter en hel natts analyserande så känns det som att ja det var helt rätt. Kanske jag borde gett det en chans men jag ville inte såra dig, och jag ville inte heller bli sårad. Bäst det som sker och jag vet eller snarare tror att du är lycklig och det gör mig glad. Kanske en annan tid en annan plats men inte då, jag gjorde rätt. Jag insåg igår att jag är nog inte så himla nöjd med mitt liv, men det handlar mest om att jag jobbar så mycket. Problemet är att om jag inte jobbar så har jag inga pengar att göra någonting för i alla fall. För er som missat det man blir inte rik av att vara student. Däremot har jag fått det jobb jag velat ha sen jag var 18, tack igen Anna. By the way Anna du vet inte hur det blir med peace and love 2009? Vill bara vara med om du är med igen, men jag antar att du inte hört nåt än.
Lovefilm är det bästa, idag fick jag hem fyra filmer som jag tror kan bli kanon. Först är det två filmer med Magnus Betner och ja ni som känner mig ni vet ju att jag är ett stort fan, särskilt när han imiterar Ebba. Giiiiiirls(; Den tredje filmen är Horton och den tror jag kan vara riktigt kul gillar så animerat. Sist men inte minst gone baby gone. När ska jag hinna se alla? Ikväll är det tisdag och då är det: DESPERATE HOUSEWIVES! Först ska jag rida lekiton för Ann, kanske uppdaterar senare ikväll hur det gick.
Nu ska jag göra mitt liv aningen bättre genom att:
      1.Titta på Magnus Betner.
      2.Städa så jag bor i en fin lägenhet igen.
      3.Ge allt på ridlektionen så jag kan åka hem sätta mig i soffan och känna mig helt slut och nöjd!
Bäst att sätta fart så jag hinner med allt!
/tiny

Slänger in en riktigt bra låt också!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Välkommen till blogg-världen.

2008-11-11 @ 21:10:16
URL: http://bl0ndie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0