Knäet

Var iväg med mitt knä idag, inte allt för kul. Orkar inte skriva om det just nu. Vill bara gnälla lite. Fick behandling och det gör ont nu.
Har kommit fram till att Gessle har gjort sitt nu. Det räcker nu. Seriously, det är inte okej att göra så dålig musik. Jag har alltid tyckt om Gessle men fortsätter det i den här stilen så kommer det inte vara nåt man skyltar med, tyvärrr.
Orolig.
Har hittat en grymt bra låt, eller ok CC skickade. Alejandro Fuentes- Sail away.
Sail away with me honey
I put my heart in your hands
Sail away with me honey now, now, now
Sail away with me
What will be will be
I wanna hold you now, now, now.

Dom kallar mig Doris i stallet, kan ni förstå varför? Ja ni vet Doris, som i hitta Nemo Doris? Ni vet Doris som glömmer allt;P Jag förstår inte varför.
Tur att det är Desperate Housewives ikväll då får jag något annat att tänka på!! Måste hinna duscha innan så jag får skriva nåt kul här  någon annan dag. Idag känner jag mig inte så rolig heller.
/ tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0