Jobb

Jobbet som min personliga tränare är fortfarande ledigt, hjälp mig någon? d:
Jäjä sitter i skolan och väntar på att CCska släpa sig till kupolen det går inte fort där inte haha. Han kanske lever sitt liv i sirap...
Fick lite bilder från tävlingen i lördags haha jag ser inte så himla nöjd ut och inte Chilton heller. Den andra bilden hade sett betydligt bättre ut om jag inte setat som en kråka.
CC verkar ha slitit sig ur sirapen så nu ska jag skynda till kupolen, ska försöka att inte handla nåt till mig själv. Om jag ska handla ska det vara en julklapp. Meeen jag vet hur det brukar sluta.
By the way jag och Maria ska rida imorn, äntligen lyckas vi(= Å andra sidan det är inte imorn än, hihi
ha det bra
/tiny

Kommentarer
Postat av: CC

haha, jag som är snabb som vinden!! Fast det va motvind :P

2008-11-27 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0