gott(=

Känner mig helt matt. Inte nog med att man jämt får laga maten själv man ska äta den själv också. Helt värdelöst. Är verkligen inne i en jag orkar inte laga mat period. Hann inte äta någonting innan jag skulle viäg med knäet 13.30, sen efter gick jag runt på stan och kände mig lite små yr och konstig och då slog det mig att äta kan vara en bra sak att göra. Fast jag köpte bara en morotskaka och en nougat för jag tänkte göra mat när jag kom hem. Fast det orkade jag självklart inte. Så på väg hem från stallet svängde jag in på coop och handlade lite men jag orka inte göra nåt nu heller så det får bli fruktsmoothie, den va himla god så lägger in receptet. Jag använde jordgubbar istället för persika:

4 st konserverad persika
4 dl hallon
4 dl mellanmjölk, ev låglaktos
4 dl naturell yoghurt 3 % fett, ev låglaktos
1 msk socker

Instruktioner
Kör persikohalvor, hallon, mjölk, yoghurt och socker i en mixer (spara lite bär o frukt till garneringen). Häll upp i 4 glas. Garnera med frukten.

(Källa: Viktklubb.se)
Fatta vad gott det vore med typ 10 gånger så mycket socker. Fast då försvinner ju hela poängen. Nåja jag ska städa lite nu sen mysa ner mig i soffan med vindruvor och en chokladkaka. Jaja jag ska sluta med godis, men det fattar ju vem som helst att man inte kan va utan choklad när man har årets mensverk. Dessutom ska tisdag och lördag bli mina godis dagar så man kan mysa till desperate!!!
ha en trevlig kväll alla.
tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0