go natt

Idag kom klänningen som jag beställt från bubbleroom, tänkte lägga upp bild men jag fick för bråttom iväg till jobb. Var ganska lugnt att jobba men kul att träffa lite folk som jag inte sett på ett par år. Hihi hade tagit fel på vart jag skulle jobba bara så jag kom i sista stund men Anna hjälpte mig lite (=
Har så mycket att fundera på. Känns ibland som att jag står i ett vägskäl. Fattar inte riktigt var den känslan kommer från eftersom jag brukar få den när jag ska fatta "stora och viktiga" beslut. Saken är bara att jag inte har nåra sånna beslut att ta. Eller ja välja inriktning i skolan men det är inte som tynger mig just nu, även om jag inte har en aning om hur jag ska välja.
Nej nu ska jag sova, Har fortfarande inte ätit något godis och det värsta godissuget har försvunnit. Är riktigt stolt att jag klarat det så här långt särskilt som att Mallan satt och frestade mig med tofifee och mums vad gott det är. Kanske köpa hem sen till tisdag när det är desperate. Jag kom på att jag måste äta choklad varje dag också, i alla fall efter 1 december. Klart jag har en chokladkalender!! Nej som sagt nu ska jag sova så jag orkar adventsstäda imorn. Ska försöka få upp en bild på klänningen också.
tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0