David Cook

Jag har hittat en ny favorit, jag är numera helt beroende av youtube för att se David Cook. Ska jag tacka Thea eller vara bitter för att jag blivit beroende? Nja det får bli, Tack Thea.
Har inte gjort nåt klantigt eller roligt på sistone tror jag. Hmm eller ja det skulle vara igår på ridlektionen jag och Cassie var inte riiiiktigt överens om när vi skulle svänga så vi höll på att rida över alla (= hihi ooops men det var faktiskt inte med mening.
Snälla människor främst tjejer, SLUTA LJUG. Det enda som händer när man ljuger är att man förstör för sig själv och det blir ganska patetiskt också. Du vinner inget på att ljuga.
Nåja jobba ikväll fest imorn. Ser verkligen fram emot imorn! Ska äta och åka till Chilton sen(=
/ tiny


Kommentarer
Postat av: CC

ne men schysst, skriv inget om att jag langade musik till dig hela kvällen. ne men gör inte det :D Dåliga Johnny Cash låtar förtjänar bloggutrymme :D

2008-11-15 @ 01:12:16
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0