Catch me if u can.

Tack för igår tjejer! Det var verkligen skoj! Anna ska ha väldigt klart för sig att nästa gång vi går ut då ska jag hämnas. Det kommer inte bli en kul kväll för dig vännen, med tanke på allt du bidrog med igår!! Du kommer få dubbelt så mycket tillbaka och jag ser fram emot att få ge igen!! Ingela borde inte vi bilda ett band med oss som frontsångare(;
Jag har inte mått så jätte bra idag om jag ska vara helt ärlig, men jag lyckades ta mig till kupolen och äta lunch med Ingela och Sara. Mycket trevligt! Hann även sitta och prata med Thea och Fredric som var och fikade, även det mycket trevligt. Inte nog med det jag hann in och säga hej på CC också som tyckte det var ganska kul att jag var lite blek om nosen. Taskigt!
Känner mig lite nere i skorna. Tror att det mesta handlar om ångesten att jag ska gå iväg med knäet på tisdag. Jag får panik när jag tänker på det, och det är lite svårt att undvika att tänka på när det värker mest hela tiden. Ångest ångest ångest. Känner mig rastlös och missnöjd. Känner lite att jag vill att nåt nytt ska hända. Känner mig kräsen, catch me if u can. Överraska gör  något nytt, något oväntat.
Känner att jag tagit på mig för mycket igen, men behöver extra pengar till december. Dels till julklappar och så till min tatuering!!
Nä nu ska nog jag sova, imorn börjar jag mitt nya liv!!
// tiny


Kommentarer
Postat av: CC

jag tyckte det va trevligt att du hälsa på :D

2008-11-17 @ 00:18:07
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Karro

Ska DU vara Frontsångare i ett band? Hrm, du kanske inte ska räkna in succeerna på förhand...:P

2008-11-17 @ 21:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0