What a day

Vilken dag.
Tatuerade mig på förmiddagen. Det intressanta var att jag nästan svimmade två gånger. Inte för att det gjorde ont men jag vet inte varför. Knas, tydligen var inte jag den första så jag fick druvsocker och vatten så var jag back in busniess. Har dock mått lite småkonstigt hela dagen. Jäjä är riktigt nöjd med tatueringen.
 På hemvägen skulle jag visa kort på min nyårsklänning för Malin, när hon såg "urringningen" körde hon nästan av vägen.. Hur ska jag tolka det?
Sen var det ju som sagt lucia för min brorson, jag och mamma promenerade dit och såg fram emot att komma in i värmen, låååång näsa. Lucian var ute, och vi var där 20 min innan det började för att få bra sittplatser långt fram. Nej men det var ju inte så kallt att stå ute, trodde bara att mina tår var på väg att ramla av men det är sånt man tar för ens söta brorson!
Jag har ju hunnit äta hos mamma och pappa också, fisk, potatis och pepparotsröra(= Hur gott som helst. Har också handlat mat och vart hos Chilton och nu har jag landat här.
Ja nu har jag svamlat nog här kommer bild på min tatuering.





/tiny

Kommentarer
Postat av: Karro

Snyggt!!!

2008-12-15 @ 22:54:38
URL: http://karroj.blogg.se/
Postat av: lys

vad betyder den?

2008-12-15 @ 23:20:57
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: Tiny

Tack Karro!

Tecknen står för lind och blå mitt efternamn med andra ord! (=

2008-12-15 @ 23:23:32
URL: http://sandralindbla.blogg.se/
Postat av: CC

men jag ser ju att det är felstavat :D



haha nejdå men den är fin!

2008-12-15 @ 23:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0