(= (= (=

Jag sitter här och myser med adventsljus och funderar lite. Jag har inte kommit fram till så mycket vettigt än och kommer antaligen inte göra det heller. Allt är som vanligt som ni hör.
Kul att träffa Karro igår, blir ju inte så ofta nu för tiden. Men jag ska komma och hälsa på i Märsta inom en snar framtid! Jag och Karro gick på kupolen igår, ÅNGEST! Mycket folk över allt långa köer, USCH! Hittade en väska i alla fall(=
Jobbade igår i black jacken och det var väldigt segt två första timmarna sen kom det igång och jäklar vad kul det var och se öset på dansgolvet. En kompis är dj och dom hade dj battle igår och shit vad grymt det var. Blev så sjukt festsugen.
Har sett på Sunes sommar idag, slumrade till lite men det e ju en härlig film.
Tänkte att jag kan göra en liten botten, toppen lista för 2008 nu när jag sitter här och segar. Hmm botten eller toppen först?  Botten kanske så spar vi det roliga till sist(=
BOTTEN 2008
Sjukdom i familjen.
Chiltons skador som satte stopp för i princip hela tävlingssäsongen.
Min stukade fot, som jag fortfarande känner av ibland.
Mitt knä som krånglar igen.
Att bli sårad av den man aldrig trodde skulle såra en.
Att jag har lite svårt att säga nej och tar på mig lite för mycket jobb.

TOPPEN 2008
Takida i Västerås.
Att jobba under Peace and love, vi hade så sjukt kul!
Alla grymma dissningar Mallan gjorde åt mig i somras! hihi
Chiltons och mina framsteg tillsammans.
MIn fina bostadsrätt som jag köpt. I love it!!
Att jag fått jobb som bartender.
Att det som sårade mig så otroligt mycket har lärt mig mycket. Och jag har insett hur jag vill vara och att jag inte tänker acceptera vad som helst från andra.
Min nya tatuering. Looove it!

Ja det var nog min lilla lista. Svårt att komma på nåt mer just nu även fast jag säkert glömt massor. Tack till alla underbara vänner och min familj som är fantastiska på alla sätt och vis. (= I nöden prövas vännen och ni ställde verkligen upp!

Nu ska jag sluta vara sentimental och pyssla lite här hemma. Har inte orkar gjort nån kola idag heller. Typiskt. Kanske hoppar över det iår.

Jag är lite sur för jag tycker inte om att förlora och jag tror att jag kommer förlora vadet med Anna. Jäkla skit men jag får skylla mig själv för jag har inte alls ansträngt mig så mycket som jag borde. 

Ser fram emot nyår grymt mycket och det ska bli kul att åka ut på lite spontana äventyr med Mallan imorn! Och M pussa på Chilton och äsch jag behöver inte oroa mig jag är så fjantig(=




Chilton


/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0