Gott nytt år!

Jag har försökt uppdatera min blogg men det kan ju rimligtvis inte vara mitt fel att jag inte kan logga in!
Sen jag uppdaterade senast har jag kunnat konstatera:
Anna och jag borde kanske inte åka och handla tillsammans när vi är hungriga och trötta båda två. Anna som för övrigt fick visa leg för att köpa cigaretter, men den glädjen dödade jag snabbt och jag skrattade så jag trodde jag skulle dö. Anna blev sådär glad och jag kanske ska kolla om jag e blå på armen, för den tjejen kan slå ganska hårt faktiskt. (:

Jag och Mallan är grymt bra på att sjunga med till Mamma Mia soundtracket. Det lät väääldigt fint. Mallan ska kanske få färga mitt hår idag, har beslutsångest.

Jag har shoppat värsta fina till nyår, egentligen lite somrig klänning men hey, nyår har inga regler! Råkade även shoppa halsduk, mössa, väska, skor, tröja och sen fick en jacka följa med hem också! Har avslutat året med två riktigt bra dagar. Ska förresten skriva till lite grejer på min bra och dåliga händelser lista sen, som jag och Anna kom på när vi satt och pratade igår. Det finns dock en liten hake och det är att jag inte kan komma på vad det är så det får bli senare! (; Nej hörni om jag ska fira nyår idag så är det bäst att öka takten.
Ha en riktigt trevlig kväll nu alla!
GOTT NYTT ÅR!!!!
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0