onödigt vetande(=

Ditt namn?  Sandra Lindblå
Födelseår? 1986
Hur Lång är du? 163 cm
Din hårfärg? Just nu är mitt håt mörkt.
Är du singel? Ja. Lycklig singel(=
Vad har du för skostorlek? 36-37.
Vart befinner du dig just nu? I sängen!
Kläder du har på dig? tshirts och leggings
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? hmm vänta vita.
Skor du hade på dig idag? Bruna stövlar
Vad sover du i?  det är olika
Biter du på naglarna? Nej
Spelar du något instrument? Nej, jag har spelat elorgel och  blockflöjt
Sjunger du? Ja fast falskt
Favoritårstid? alla
Favoritmat och dryck? Grillat, vatten och är det med alkohol då får det bli en Caiprinoska.
Dina första tankar när du vaknar? Hmm finns det nån möjlighet att få sova längre?
Druckit idag? päronloka
Godaste glassmaken? Tiramisu.
Favorit godis? Choklad.
Hur svarar du i telefonen hemma?  Sandra
Hur svarar du i mobilen? beror ju på vem som ringer
Sov du ensam inatt? jag kunde inte sova inatt
Vad gjorde du kl 08 imorse? låg i sängen.
Vad var det senaste någon sa till dig? vet inte hej då kanske :P
Vad är det för väder hos dig nu? molnigt. massa snö ute
Vem är snyggast? Jag? Nej men jag vet inte.
Vem vet mest om dig?  Svårt men  Karro och Anna ligger nog bra till här tror jag.
Vad vill du ha just nu? mat och en bil
Har du några husdjur? Är häst ett husdjur? Häst har jag iaf(=
Drömmer du mardrömmar? ibland.
Favoritklädsel? Någonting som jag känner mig snygg i (=
Hur många kuddar sover du med? 2
Längtar du mest efter just nu? att få lite tid över till mig själv. Och få åka iväg på nåt skoj. Kryssning i februari tex
Vad luktar det nu om du sniffar lite? hårprodukter
Saknar du någon just nu? Ja.
Längtar du till din nästa födelsedag? Nej
Är du blyg? Ja ibland.
Tycker du att du har fin dialekt? icke!
Tycker du om fester? Beror på vilket humör jag är på....
Har du använt någon hårprodukt idag? hmm nej
McDonalds eller Burgerking? mcdonalds
Vad har du för planer till helgen? jobba och träna fotboll
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? 18
En bra film? Lucky numer slevin
Sprit, cider, vin eller öl? sprit (goda drinkar)
Hund, råtta eller katt? råtta, alltså jag väljer bort råtta :D
Ditt mål i livet? Ta vara på dom jag tycker om. Ha rest mycket. Äh ha levt livet.
Rädd för? Ormar.
Vill du gifta dig? Ja en dag..
Vill du ha barn? Ja en annan dag..
Kommer du överens med dina föräldrar? ja(= nästan jämt
Vem får en kram? alla som behöver en kram(=
Vem får en puss? Grodan, det kan vara en prins d;
Jag utmanar CC Karro och Patrik!

Kommentarer
Postat av: CC

jag är utmanad!!! Vet inte hur jag ska tackla problemet :P

2008-12-04 @ 17:10:07
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0