halsont

Blev ingen fotboll idag, min hals är inget vidare, jag som längtat efter att få spela lite. Det är inte mycket att göra åt mer än att se till att bli frisk.
Väldigt trevligt igår. Världens godaste tonfisksallad, idol och massa trevligt prat med Therese. Nåt som gjorde mig överlycklig var att höra att Linus också ville följa med till "aja"(sandra). Fast lillkillen skulle ju sova så det får bli en annan gång.
 Mötte upp Mallan på stan när Therese åkte hem. Väldigt skoj att överhuvudtaget träffa Mallan, var alldeles för länge sen. Vi hade så himla skojigt, töntade oss på dansgolvet, och hade allmänt trevligt. Blev en riktigt lyckad kväll!
Lördag, ny dag nya möjligheter. Jag ska rida och jobba ikväll. Kanske hinner jag baka kakor idag, vi får se vad som händer.
Pratade precis med Anna hon ska bjuda mig på mat, MYCKET BRA INITIATIV(=  Så nu ska jag klä på mig åka till Anna få mat,sen rida Chille!



Beautiful
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0