Tyyyypiskt

Här har jag gått och längtat efter min klänning och tror nu att jag kunde ha den? Nej just det, det kunde jag inte. Så nu sitter och tröstäter lite jordnötsringar för då blir allt bättre har jag hört från säkra källor. Ska provaklänningen sen när Anna kan hjälpa mig att våldsdra upp dragkedjan. Skit också!
Blev inget möte ikväll får se vad som händer istället. Just nu står jag inför ett svårt problem. Gå och handla, jobba med kassaflödesanalysen, eller se på film.
Jag borde handla och sen jobba med kassaflödesanalysen men nej vet ni jag tror det blir film! Ingen skräll kanske.
Men som Alexandra skulle ha sagt"jävla oflyt hela tiden", glöm inte säga det på riktigt bred värmländska(; Och i "oflyts tider" behöver man film!
/tiny

Kommentarer
Postat av: f.d. Blondie

Se på film!! Våldgästa eller bli våldgästad?

2008-12-11 @ 18:24:55
URL: http://bl0ndie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0