Tyyypiskt

Det går inte så bra för mig. Skulle kliva upp 8 och åka till stallet för att hinna med, äta duscha och hinna till skolan till 13. Det gick inget vidare. För jag har inte vart i stallet än, så jag får plugga hemma, igen. Ska träna fotboll ikväll och sen jobba. Frågan jag funderar på är hur i hela världen ska jag komma hem från jobbet på smidigast sätt?
Bloggade inatt men det blev nåt väldigt konstigt, så jag tog bort det inlägget. Här kommer (igen) två schyssta gratissidor. http://www.gratismode.se/?c=18616
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=107289
Bara bli medlem och börja samla poäng. Är inte speciellt ansträngande, det finns dessutom riktigt bra grejer!

Vet fortfarande inte hur jag ska göra med klänningen, ångest ångest ångest. Tror kanske att jag måste köpa den. Hmm får fundera ett tag till helt enkelt.

Nej nu är det dags att sätta fart har massor att göra. Full fart mot julen(= Förresten så snöar det än, hoppas att det får ligga kvar så himla mysigt!
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0