trött, tröttare, sandy

Oj, oj, oj vad jag är sjukt trött.. Har jobbat ikväll och jag ett tag hade jag problem med att hålla mig vaken. Tror att jag kan vara tröttast i världen.. Tatueringen kliar så jag håller på att få spel, men det är ju ett bra tecken då håller den på att läka.
Nu ska jag bre mig en hårdmacka och sen sova. Har lite småont i halsen men nu också men hoppas att det ska gå över så jag kan träna fotboll imorgon.
Chilton var jätte söt när jag red idag, han har utvecklats och blivit så duktig. Han trippade fram i skogen och det var liiite mörkt, jag såg inte ens fram till Chiltons öron. Eller jag såg att det var nåt som rörde sig ibland hihi. Han saktade av till skritt när det blev mycket vatten men bad jag honom så travade han. Så jag satt och tänkte på det när jag red hur duktig han har blivit när han tvärstannar, jag hamnar ganska mycket framför sadeln slår ihop mitt huvud med Chiltons. Nåja jag satt ju kvar i alla fall. Det var en människa med hund, som jag inte ens såg först. Jag var tvungen att fråga om han hade hund och var dom var för jag trodde dom stod på varsin sida vägen husse och hunden. Men den hunden jag såg var en gräsfläck, och hunden stod snällt med husse. hehe såg lite fel men det är inte så lätt när det är super mörkt ute.
Nej nu macka sen sova!
God natt
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0