Shopping

Ja imorn blir det shopping. Jag har mina aningar om hur det kommer bli. Jag kommer gå in en  affär få panik gå ut och gå vidare till nästa affär. Så fortsätter det i nåra timmar tills jag istället får panik över att jag inte hittat nåt.  Då kommer jag gå in i antagligen den affär jag var in i först, och hitta det jag ska ha. Jag hade alltså kunnat bespara mig flera timmars panik. Alternativ nummer två är att bara för att jag har en hel hög med pengar som ligger och väntar på att få  tillfredställa min shoppingabstinens, så kommer jag inte hitta någonting alls. Vilket kommer leda till panik och svåra abstinensbesvär:P
Nu ska jag mentalt förbereda mig för imorn. Ser fram emot, hoppas på en riktigt bra dag! (=
/tiny

en trött tiny här (= go natt (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0