Ont i huvudet

Har sån fruktansvärd huvudvärk. Nej jag är inte bakis jag jobbade igår. Små drygt att jobba när min mage krånglar. Får väl skylla mig själv när jag slarvar så himla mycket, men när jag stressar så glömmer jag att äta.
Igår när jag var i stallet fick jag jaga Chilton i nästan 1h, hade god lust att krama till en riktig ispärla och kasta på honom. Jäkla häst. Fick tag på honom till slut efter många om och men.
Gårdagens roligaste kommetar:
-Ja men om en kille är omskuren då blir den kortare.
-eeeh vaaaa?
- Ja men skär ju bort en bit.
Jag höll på att bryta ihop av skratt!
Nu ska jag vila!
Måste lägga till en sak, tycker att det var synd att Robin åkte ur igår. Tycker att det är lite konstigt att juryn inte valde en "sitta och spela gitarr" låt till Robin när dom flera gånger har sagt att det är då han är som bäst! Nåja Alice och Kevin är också duktiga, så det är väl inte hela världen egentligen.
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0