Morgon

Ja då var man uppe och vaken(?), ska få låna bilen av mamma och pappa och åka till stallet och släppa ut hästarna. Hoppas jag hinner göra klart innan det kommer nån(= Ibland är det så skönt att vara själv i stallet, speciellt på morgonen eftersom jag har ett uselt morgonhumör. Jag är i alla fall medveten om det!
Inte många timmars sömn inatt, men när jag väl somnade så måste jag ha sovit djupt eftersom jag hade ett missat samtal och jag har inte vaknat. Jag vaknar alltid om det ringer på mobilen, eller jag brukar göra det i alla fall.
Sitter och smaskar halstabletter till frukost, orkar inte ha ont i halsen just nu, det passar in välidgt dåligt i mitt liv..
Nej nu måste jag göra mig klar så jag står ute när mamma och pappa kommer.
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0