Lyckad dag

Jag råkade sova tills nu och har inte alls hunnit med att göra det jag borde gjort får åka hit en sväng imorn och greja lite. Det blev en lyckad dag med barnen. Linus var glad och ville inte alls åka  hem han ville stanna hos jaja och dussa. ( sandra och dammsuga). Så Therese frågade om hon skulle åka hem och Linus stanna kvar, JAA sa han och såg glad ut. Men det gick ju inte så jag fick bära ner honom till bilen(=.
Emil tyckte om min pizza och tyckte att det var kul att få spela och hade säkert kunnat stanna längre han också. På hemvägen ville han som vanligt klättra på VARJE liten snöhög och jag ville hem, så jag fick lova att nästa gång han kommer ska vi gå ut och klättra på högar!
Träffade Rasmus en snabb sväng också när jag lämnade av Emil, söta barn mina börder har lyckats med!

Nu ska jag packa ihop lite grejer, och åka ner till mamma och pappa. Smaka julskinka och och ta det lugnt. Sover kvar tills imorn. Är osäker på hur mycket tid jag kommer ha att blogga imorn så:
GOD JUL!
U better hurry up, 2morrow xmasday(=
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0