Lite nere

Känner mig verkligen nere skorna, vet inte varför egentligen. Antagligen för att jag är trött och har tenta imorn. Känner mig bitter och näe usch. Då passar jag på att lyssna på snyftlåtar och då blir man ju genast gladare.. *ironi* Eller så känner man sig ännu mer nere och dessutom lite ensam. Jag skulle kunna ändra på ensam, men jag vill inte. För tills det känns riktigt rätt då väntar jag hellre. Inger är som väntans tider, så det är ok om det skulle hända inom en överskådlig framtid.
Tenta imorn som sagt och det känns ok. Jag har inte pluggat men har lite halvkoll så jag hoppas på det bästa. Skulle behöva en smäll på käften och nån som säger åt mig att skärpa till mig. Jag har så lätt för mig, men just precis nu så känner jag inte för att anstränga mig det minsta. Nej nu ger jag upp för idag!


Ska sova och försöka locka fram min hjälte. Jag tror hon har lagt sig för dagen, men jag tror hon vaknar imorn!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0