Julmys

Sitter i soffan och julmyser med julmusik! Har nyss kommit från stallet, det var lite tungt att gå upp imorse eftersom det råkade bli en sväng in till stan igår. Smakade en drink som kan vara med och slåss som favorit.
Chilton var en liten fjant idag och var livrädd för alla jätte stora snöhögar, som kunde vart monster som äter hästar till
frukost. Tur att han är söt annars kanske jag skulle orka bli arg(=


Nu ska jag hoppa in i duschen och fundera på vad jag ska göra för lunch. Hmm har lite alternativ men jag måste undersöka frysen först och se vad jag har också. Kanske utgång ikväll, ja jag har tenta imorn men jag kan ta det lugnt. Ska tänka på saken.
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0