Im simply the best :P

Yeeees äntligen så fick jag ut kassaflödet, inte mitt fel att  vi har kassa föreläsare som bara ska krångla till det och ställa till det.. Men nu borde det stämma, YES! Nu ska jag bara öva och öva så att det sitter ordentligt till på torsdag(= Känner mig bäst i världen!
Fast för att ta ner mig själv på jorden kan jag ju påminna mig själv om att jag tappat bort en hemnyckel. Vet att jag tänkte att jag ska lägga den på ett bra ställe så att jag inte tappar den. Hmm undra vart det va? Ska vända upp och ner på min väska och är den inte där då har jag några alternativ:
1. Den ligger någonstans i bilen, får leta imorn.
2. Jag postade den med julkorten, eeh vadå klantigt? Vad gör man då? Ringer till posten, Ursäkta har ni hittat en nyckel i brevlådan vid *****?
3. Jag tappade den när jag gick ur och skulle posta allt.
4. Jag har tappat den i stallet. Var? Omklädningsrummet? När jag mockade? När jag vägde hö? Alternativen är många, vem vill leta?
5. Jag har lagt den på något jätte bra ställe hos mamma och pappa?
Jag är inte förvirrad och jag har alltid koll på mina grejer!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0