Härligt!

Tänk att en enda ledig fredag kan göra att livet känns så här härligt. Känner mig glad stolt och lycklig. Jag har kommit fram till en massa saker idag. Tack Maria för att jag fick prata av mig, hoppas jag inte var alltför jobbig bara :s Det kommer bli skönt med stallfridag igen också! Vi kanske kan ta vinkvällen i januari m? Känns lite mycket nu, men en ridtur tycker jag vi ska klämma in före nyår. Slår vi på stort kanske vi till och med hinner med två!(;
I am beautiful no matter what you say! Är så himla stolt över vart enda gram jag har gått ner. Jag har en bit kvar men trots det är jag nöjd. Nöjd med hur jag ser ut, nöjd med allt jag gått ner och jag tänker inte skämmas för att jag är nöjd och stolt. Jag har hittat mitt självförtroende som jag tappade någon gång längs vägen, och jag kommer nå ända fram..
/tiny

Kommentarer
Postat av: M

tack själv för pratstunden!!Du var absolut inte jobbig!Och du ska verkligen vara stolt över dig själv på alla sätt! Tänk också på vilket jobb du gjort mä Chilton! klappa på dig själv:) Vinkväll i jan låter toppen, är lite knölit i dec;) men ridtur JA. Kram till bästa s från bästa m;)

2008-12-12 @ 19:02:01
Postat av: Karro

Kom du ur klänningen utan missöden också? ;) :P

2008-12-12 @ 21:57:13
URL: http://karroj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0