godkväll/godmorgon

Härligt att komma hem nu runt  femsnåret och inte vara trött. Funderade på att gå en promenad men då blir jag nog ännu piggare. Men jag funderade på om jag skulle gå nu blir det en morgonpromenad eller kvällspromenad? Jag har ju inte gått och lagt mig än..?
Det värsta är att innan jag åkte till jobbet höll jag på att somna vid köksbordet, men 10 timmar senare och x-antal glas red bull så ja jag är rätt pigg. Kanske släpper när jag går och lägger mig.
Kanske ska leka med en av mina brorsöner när jag vaknat, alltid kul att göra det lite jobbigt att gå upp dock.  Sen blir det stall och kanske film och fika med Anna. Beror på hur mycket jag orkar.
Kom på en bra låt jag glömt av så lägger in ett klipp här(=



Då var den här helgen i princip slut. Nästa vecka jobbar jag bara två kvällar men jag kan slå vad om att nån kommer ringa och fråga om jag kan jobba..Måste bli bättre på att säga nej. I Januari ska jag jobba lite mindre, måste ta hand om mig själv och hinna göra nåt roligt.
Nej om man skulle försöka sova lite innan mamma ringer och väcker mig och säger att Emil vill komma hit och spela tvspel.
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0