Gammal?

Brr  vad kallt det var ute, frös ju som en liten tok när jag skulle till Anna. Är helt sjukt trött idag efter gårdagen, börjar jag bli gammal? Förrut kunde man vara ut flera dagar i rad, nu är allt jag vill krypa ner i sängen och dra täcket över huvuvdet och inte vakna på riktigt länge! Men det går ju inte för jag ska jobba, ni kanske inte blev så förvånade? Det är bara bita ihop kanske dricka en red bull så jag får vingar. Tänker dock inte dricka mer än en för jag upptäckte förra gången att dom är ganska vätskedrivande och jag fick springa på toa stup i kvarten.
Hann inte baka några kakor idag heller, kanske imorn eller måndag. Nu ska jag duscha försöka hinna diska och sen iväg till jobbet.
Ha en bra lördag kväll alla!
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0