Botten och Toppen

Är sjukt irriterad och fick inspiration att göra en Botten och Topppen lista. Får se om det blir något på toppen listan bara :P
Längst ner på botten: Att röka/rökare- Är sjukt less på allt rökande. I stallet när jag var som mest sur sa jag nog att jag hatar alla rökare men det är lögn. Tycker tex om Anna fast hon röker.
Anledningen till att det ligger på botten är: Det luktar illa, man blir sjuk och man kan faktiskt bli sjuk av passiv rökning också. Så det är inte så enkelt att man kan välja. Tycker det ör sjukt att man har förbud mot snus i andra länder, men snus skadar inte någon i din omgivning. Det gör däremot rökning, jag har sett det och det var inte roligt.
Inte nog med det dessa rökande människor som fått i sig lite alkohol ska stå och vifta med sina cigaretter och i fredags blev jag bränd på handen och det belv ett brännhål på min nya jacka. Tack så jävla mycket. Förbjud rökning!

En annan sak på botten är folk som går ut och går efter vägar på kvällen, utan reflex, hur tänker ni då? Har ni inte körkort? Vet ni inte hur irriterande det är? Dessutom är det för er egen säkerhet. Värst är vuxna med ett barn i släptåg, mörkt ute, inte en enda reflex. Bra förebild där...

Ett annat bottennappär avundsjuka. Jag var själv grön i ansiktet idag av avundsjuka, men jag erkänner det och jag tänker inte vara elak bara för att en person har haft ett 1000 gånger så intressant liv som jag någonsin kommer ha. Det är mest avundsjuka människor som måste snacka skit ellet på annat sätt sänka en person för att den på något sätt gjort andra avundsjuka, det är mest botten.

NU kommer sista bottennappet. Att frysa om händer och fötter så fort man sticker ut näsan utanför dörren. Brr



TOPPEN

Jul och nyår får nog ligga överst. Det är mysigt, det är härligt och jag älskar det.

Bakfickans pizza geten för att jag är fruktansvärt sugen på den!

Det  får bli allt(= Kommer inte på mera just nu faktsikt!
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0