Adventsfika

Igår släpade jag mig in till stan och gick runt på julskyltningen. Jag och Anna köpte lott och jag vann, håll i er, äppelkaka! Great, jag tycker inte ens om äppelkaka. Gav den till mamma och pappa när jag var och lämnade igen bilen.
Adventsfika hos Anna igår med pepparkakor och glögg. Försökte dricka glögg ialla fall men jag gav upp och drack julmust. Glögg är INTE gott!
Igår när jag och Anna var i stallet myntade vi ett nytt uttryck, eller kanske inte nytt men vi gjorde om ett gammalt. Det heter inte längre att leta efter en nål i en höstack det heter däremot, det är som att leta efter en mössa i en halmstack. Jag skulle bara ge Anna en kärvänlig liten knuff ner i min halm och hon gav igen med att gnugga in halm i mitt hår. Självklart måste jag ju ge igen, det förstår  väl alla? Så jag snodde mössan och gnuggade tillbaka, moooooohahahaha. Det gick som smort förrutom att vi letade hur länge som helst efter Annas, numera väldigt halmiga, mössa.







Jag och Anna. Kort från hennes middag(=
/ tiny


Kommentarer
Postat av: Thea

Så fina ni var på kortet! Duktig fotograf tycker jag!! ;)))

2008-12-01 @ 11:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0