21/9 - 09

Bli inte förvånade nu, men jag är redan uppe och på väg till skolan d: Trött är jag men jag har kommit på en bra grej med morgon, FRUKOST! Finns det något bättre än frukost? Helst om man inte ska iväg och kan sitta och mysa med en kopp te hur länge som helst (;

Mitt knä värker som aldrig förr och nu har jag inte tränat någonting på nästan 2 veckor, eller i alla fall 2 vecka. Betyder det att jag borde spela mer fotboll? För så här ont har jag inte haft på hela säsongen(;

Nåja nu ska jag göra mig klar och åka till stallet. Chilton förresten han hatar min mobil. Han bits aldrig, fast mobilen försöker han alltid bita i. Undrar om han inte gillar korten jag tagit på honom eller om han vill ha all uppmärksamhet själv (;


Ha en bra dag!

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0