Gris!

Idag var Chilton en riktigt gris. Han slängde sig i diket för ingenting och höll på att krocka med en lyktstolpe, enligt M var mitt huvud ganska nära också. Fast det var mest skoj, för Chilton såg mest dum ut när han inte visste var han skulle ta vägen för stolpen. Pucko!
Men när han börjar leka "bilar är det farligast som finns så jag måste slänga mig" då lessnade jag. Speciellt när han slängde sig ut i vägen. Fick ju skämmas! Det värsta är att han var inte ett dugg rädd, han tyckte det var kul. Grishäst!
Jag hämnades genom att tvinga honom att gå genom dom djupaste vattenpölarna, mooohahaha! Han hatar vatten, men det var rätt åt honom.
Nu ska jag plugga innan Desperate Housewives!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0