12/2 - 09

Nu när jag skrev datumet insåg jag att min bror fyller år idag, måste ringa och säga grattis på en gång så att jag inte glömmer av det.
Vaknade på ett uselt humör och kunde inte riktigt komma på varför, så jag började fundera och kom fram till att jag drömt och den hängde sig kvar. Har drömt om något som jag tycker är extremt jobbigt, måste skaka av mig det dåliga humöret. För det var ju bara en dröm trots allt, och det är jag väldigt glad för.
Ska nog leta rätt på lite mat och gå och sätta mig på balkongen en stund innan jag sätter fart med pluggandet.
Ändrade planer, jag ska bjuda Anna ugnspannkaka hon kommer om en liten stund. Sen åker jag med till stallet och det kan vara så att jag måste rida i det fantastiska vädret.

Oboy vilket härligt väder!

Sitter på min balkong och njuter. Jag älskar vinterdagar som den här. Blir så sugen på att rida men också på att åka längdskidor. Tyvärr så blir det inga längdskidor idag, och jag borde inte rida för jag skulle nog behöva vara hemma och räkna internationell ekonomi. Hmm får se hur jag gör,  det vore helt underbart att få galoppera fram i full fart, genom all snö och njuta av solen. Ni som inte rider missar nåt (;

Nu ska jag njuta några minuter till av solen. Det är helt underbart här på balkongen!! Känner mig redan på bättre humör, och jag känner mig redo för dagen!

Ha en bra dag! Och om ni kan, gå ut och njut av solen!!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0