9/8 - 09

Jag känner mig lite ur form idag. Lite grinig och negativ utan egentlig anledning. Därför kröp jag tillbaka till sängen som jag för övrigt inte kunde ta mig upp ur imorse. Försöker komma på massa positiva saker i mitt liv för att få bort det dåliga humöret, och det funkar.
Ändå måste jag göra tummen ner för följande:
* Mitt knä som verkar ha sagt upp sig. Är det värt att försöka spela fotboll med det? Fotboll är roligt men det är inte allt här i livet.
* Inställsamma, falska och fega människor. Hujeda mig dom verkar finnas överallt. Egentligen är det mest synd om er själva.

Om jag nu gör tummen ner för saker så känner jag för att väga upp så måste jag göra tummen upp också:
*Katie Melua. Fantastisk röst i underbara låtar!
*Underbara vänner och familj som ställer upp!
*Min lägenhet. Jag kan vara borta och ha det hur underbart som helst, men jag älskar att komma hem igen.
*Våren. Visst det har regnat lite men vad gör det? Det kommer fler soliga dagar (=
* Mitt sötmonster till häst!


Har verkligen saknat min lilla busråtta (=



Min absoluta favorit låt just nu!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0